ТИІМДІЛІК МОНИТОРИНГІ ЖӘНЕ НАҚТЫ ДЕРЕКТЕРГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН МЕЙІРБИКЕ ІСІН ОҚЫТУДЫ ЖЕТІЛДІРУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
DOI:
https://doi.org/10.34689/yhpgdk76Кілт сөздер:
дәлелді мейіргер, мейіргер ісі, жоғары оқу орындарының студенттері, білім беру үлгісіАңдатпа
Кіріспе. Дәлелді мейірбике ісі (ДМI) емделушінің нәтижелері мен қауіпсіздігін жақсарту үшін маңызды болып табылатын мейірбикелік араласуларды бағыттау үшін клиникалық тәжірибені, пациенттердің қалауларын және дұрыс ғылыми дәлелдерді біріктіреді. ДМI тренингі медбикелердің сыни ойлауын дамытады, академиялық зерттеулерді клиникалық тәжірибемен байланыстырады және үздіксіз оқу мәдениетін және стандартталған күтім хаттамаларын алға жылжытады. Зерттеудің мақсаты: ДМI саласындағы білімнің, көзқарастың және мінез-құлықтың негізгі бағыттарын бағалау, содан кейін білім беру процесін оңтайландыруға бағытталған іс-шаралар жоспарын құру. Зерттеу материалдары мен әдістері. Квазиэксперименттік зерттеуге «Семей медицина университеті» КЕАҚ дәлелді мейірбикелік іс тәжірибесі бойынша біліктілікті арттыру курсынан өткен 145 медбике қатысты. Курсқа дейін және курстан кейін мейірбике ісіне бейімделген білім, көзқарас және мінез-құлық салаларын бағалау арқылы дәлелді тәжірибені оқыту мен үйренуді бағалау сауалнамасы арқылы онлайн сауалнама жүргізілді. Деректерді талдау IBM SPSS Statistics 26.0 көмегімен стандартты сипаттамалық және аналитикалық статистиканы, соның ішінде жұптастырылған Стьюдент T тестін пайдалана отырып, статистикалық маңыздылығы p < 0,05 мәніне орнатылды. Нәтижелер. Зерттеуге қатысушылар негізінен әйелдер (n=143) болды, олардың орташа жасы 44,31±10,81 жас. Сауалнама нәтижелері “Білім” доменіне қатысты жалпы орташа баллдың статистикалық маңызды өсуін көрсетті. Керісінше, “Көзқарас” доменіндегі жалпы баллдың сәйкесінше 23,3-тен 17,3-ке дейін айтарлықтай төмендеуі байқалды. Сонымен қатар, «Қолдану» пәні бойынша орташа баллдың 20,6-дан 23,3 балға дейін статистикалық маңызды өсімі байқалды. Соңында, дәлелдерге негізделген тәжірибенің “Болашақта пайдалану” доменінде де 34,1- ден 36,2-ге дейін статистикалық маңызды өсу байқалды. Қорытындылар. Алынған деректер негізінде зерттелетін үлгі үшін ДМI оқытудың тиімділігін оңтайландыру үшін модель жасалды. Білім беру моделі медбикелерге дәлелді мейірбикелік тәжірибе үшін қажетті білім мен дағдыларды алу жолында жан-жақты қолдау көрсетуге арналған.
Әдебиеттер тізімі
Kassym L.T., Kussainova A.A., Zhetmekova Zh.T., Kozhakhmetova D.K., Botabayeva A.S., Petrova Yu.V., Zhokebaeva M.S., Shamshudinov T.M. Monitoring the efficacy and devising a model for enhancing the instruction of evidence-based nursing // Nauka i Zdravookhranenie [Science & Healthcare]. 2024. Vol.26 (2), pp. 212-220. DOI 10.34689/SH.2024.26.2.024
Касым Л.Т., Кусаинова А.А., Жетмекова Ж.Т., Кожахметова Д.К., Ботабаева А.С., Петрова Ю.В., Жокебаева М.С., Шамшудинов Т.М. Мониторинг эффективности и разработка модели совершенствования обучения сестринскому делу, основанного на фактических данных // Наука и Здравоохранение. 2024. Т.26 (2). С. 212-220. DOI 10.34689/SH.2024.26.2.024
Касым Л.Т., Кусаинова А.А., Жетмекова Ж.Т., Кожахметова Д.К., Ботабаева А.С., Петрова Ю.В., Жокебаева М.С., Шамшудинов Т.М. Тиімділік мониторингі және нақты деректерге негізделген мейірбике ісін оқытуды жетілдіру моделін әзірлеу // Ғылым және Денсаулық сақтау. 2024. Т.26 (2). Б. 212-220. DOI 10.34689/SH.2024.26.2.024
Жүктеулер
Жарияланды
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2025 Рецензируемый медицинский научно-практический журнал «Наука и здравоохранение»

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.